Monday 14 November 2011

13 NOVEMBER

korang sume tawu tak kenapa dgn tarikh 13 NOVEMBER nie? 13 NOVEMBER nie paling bermakna dalam hidup aku.. dgn tarikh nie la aku dapat mengenali seseorang yang bermakna dalam hidup aku... aku sayang dia sangat sangat... 13 NOVEMBER 2009 ialah tarikh kami memulakan relationship kami sebagai sepasang couple... dan sekarang 13 NOVEMBER 2011... dah 2tahun relationship kami... tapi memang seriusly  tak sangka dapat bertahan dengan relationship nie sampai sekarang.. dalam masa 2tahun ini, aku dan si dia macam macam dugaan n rintangan yang kami tempuhi.. tapi perkara biasa la tue kan bergaduh dalam percintaan... bukan senang nak bertahan n meneruskan relationship nie.. lagi lagi aku nie yang selalu n suka buat perangai yang orang tak suka.... tapi dia sentiasa sabar dengan perangai aku nie... bukan senang nak dapat orang yang sabar n paham perangai aku.... tapi hanya dia jep dapat bertahan dengan perangai aku sampai sekarang... thanx sayang... ILOVEYOUSOMUCHAQMALAIDID.... I only have you in myheart.. no more ! aku harap aku akan dapat meneruskan hubungan kami nie sampai ke akhir hayat ! INSYAALLAH ! AMIN !n hope lepas nie relationship aku n dia lebih bahagia daripada sebelum-sebelum nie... ( patot nye aku post blog nie semalam.. tapi terpaksa la postpone sebab aku tak bawak laptop balik rumah... hahahhahaha.... ) apa apa pon aku dapat jugak jumpa dia semalam 13 NOVEMBER 2011... aku happy sangat sangat dapat jumpa dia semalam... dengan dia tak sihat nye tapi sanggup keluar dengan aku semalam.. aku SAYANG dia yang teramat sangat... tade orang yang dapat ganti tempat dia dalam hidup aku... only HIM..... dah la.. aku stop dulu la.. karang makin merepek aku nie melalut sat g... k la bye... peace yow !            

NURAIHSAH SAYANG AQMAD AIDID  <3

No comments:

Post a Comment