Monday 14 November 2011

aku sayang si DIA....




ECAHSAYANGAIDIDFOREVERANDEVER<3

happy nye aku arinie dapat skype lame dgn dia.... 3jam lebih aku skype dgn dia tadi... tapi tue puas bagi aku tak puas puas lagi tengok muka dia.... skype kali nie dia happening sangat... happy jep tengok dia macam tue... walaupon dia merapu rapu tadi.... AQMAL AIDID ! ECAH sayang awak la... sayang sangat sangat.... mase skype tadi dia nyanyi macam ape tah... nyanyi maen maen.. tapi aku suka..... ade ke patut dia suruh aku senyum jangan nampak gigi... memang tak la kan.... mane la aku reti nak senyum tanpa nampak gigi.... dah aku senyum memang gigi aku tue nak nampak.. nak buat macam mane... haih.. aidid aidid... demi dia aku pon buat la.... bukan senang dapat chat lame lame dengan dia... nie 1st time kiteorg skype sampai 3jam lebih.... pastue siap call aku lagi time tengah skype tue... aku pon tak paham kenape dia nak call jugak padahal boleh cakap mase tengah skype tue.... ish3.. tape la... layan jep la karenah dia... tapi kan, mase dah nak abes skype tadi.. aku pon tak tawu nape tibe tibe aku rase sedih... sampai kan dia dapat rase yang aku tengah sedih... dia selalu rase ape yang aku rase bile time2 macam nie... nampak sangat dia memang betul betul sayang at aku sampai dia boleh rase macam tue sekali... tue la name nye CINTA SEJATI AQMAL AIDID with NURAIHSAH yang saling merasa ape yang salah seorang rase....




No comments:

Post a Comment