Saturday 19 November 2011

FRIENDS FOREVER AND EVER



nama diberi siti sara binti ibrahim...
she is my bestfriend forever and ever....
dia nie otak dia giler-2 macam aku jugak...
aku sayang dia sangat-2...
walaupon dia jauh tapi dia dekat dihati...
sara,jangan pernah lost contact dgn aku taw...







nie nama diberi norzulaikha binti razali n siskariani binti hazrultindra...
nie sahabat aku time sekolah-2....
dowang nie suke dengar luahan aku...
bab story2 nie cerita la kat dowang....dowang memang suka...
hahahahhah....
ape-2 pon dowang tetap bestfriends aku even kita dah jauh pon...
aku sayang kowang...







yang nie pulak nama diberi nurul syafizan binti bizanuddin 
n ayu afriyanti binti afrizal...
dowang berdua nie pon giler-2 sekepala dengan aku jugak...
walaupon dowang nie gedik kadang-2...
jangan marah ye...
ehehheheh...
ape-2 pon kowang tetap bestfriends aku....
aku sayang kowang....



nie la sahabat yang aku ada....
susah senang kami bersama....
aku sayang korang semua....
korang sahabat aku dunia akhirat....
tanpa korang hidup aku sunyi n tade ape-2 yang boleh dijadikan kenangan kita bersama....



AKU.SISKA.PIJAN.SARA.ZUE


AKU SAYANG KORANG SEMUA <3



No comments:

Post a Comment