Saturday 19 November 2011

FRIENDS FOREVER AND EVER





nama diberi nur izzatul binti johari...
dia nie member aku paling lame...
aku kenal dia daripada kiteorg sekolah rendah lagi..
tak sangka pulak kami dpat sambung belajar sama tempat..
dia memang giler...
kadang-2 sampai tak larat nak layan giler die tue...
ahahhahaha...
ape-2 pon aku happy kawan dengan kau eton...
kau kawan aku dunia akhirat...
aku sayang kau kawan..







nama diberi norhamizah binti othman...
nie kawan kelas aku....
die nie kalo tak kenal dia.. 
memang nampak dia sombong...
tapi sebenarnye dia tak sombong pon...
tapi bila dia dah gelak, ha amek kau...
huuhuhuhuh...
ape-2 pon dia tetap kawan aku selamanya...







nama diberi fatin nazira binti zainudin...
nie kawan eton...
tapi sekarang dah jadi kawan aku jugak...
dia nie pon boleh tahan jugak giler dia..
memang 1 kepala dengan aku...
ahhaahhahah...
thanx sebab sudi kawan dengan aku...
aku sayang kau kawan....






nie nama diberi riasafitri binti seriyon...
nie member 1 kelas dengan aku....
orang selalu kenakan dia sebab mata die nampak macam mata stim..
padahal mata dia macam tue...
ahahahah...
dia nie minah blur jugak kadang-2...
ape-2 pon die tetap kawan aku selamanya...







yang nie plak nama diberi maisarah binti ramli...
dia nie pon kawan kelas aku...
dia nie kuat makan...
kalo bab makan...
kasi jep dia....
dia nie kadang-2 loading jugak orangnya...
ahhaahhaha...
jangan marah ye...
kamu tetap kawan saya okay...







yang pulak nama diberi rina fitrianasuhani binti amril...
yang nie pon kawan eton jugak....
aku baru jep kenal dia...
tapi dah macam kenal lame plak...
huhuuhuh....
thanx rina coz sudi kawan dengan aku...
tapi sayang, kite dapat kawan sekejap jep...
b'coz kau nak pindah dah sem depan...
sekejap jep dapat kenal n kawan dengan kau...
sedih pulak...
ape-2 pon kita tetap kawan k...



nie la sahabat yang aku ada....
susah senang kami bersama....
aku sayang korang semua....
korang sahabat aku dunia akhirat....
tanpa korang hidup aku sunyi n tade ape-2 yang boleh dijadikan kenangan kita bersama....



RINA.ETON.ECAH.ATIN


AKU.ARA.MYZA.RIA

No comments:

Post a Comment