Thursday 24 November 2011

SANGATSANGATHAPPYBILADAHCUTISEMNIE.....

ASSALAMUALAIKUM !
haven giler kot dah abes final nie...
rase giler dowh !
HAPPYHAPPYHAPPY.....
lagilagi aku dapat jumpa mak n ayah aku tadi....
dowang jempot aku at poli tadi....
dah 2bulan lebih kot aku dah jumpa dowang....
ALHAMDULILLAH mak n ayah aku selamat sampai setelah sebulan lebih at tanah suci mekah tue....
macammacam mak aku beli ole2....
yang penting inai yang mak aku beli aku dah pakai...
ahaahhahahahah....
abes merah kuku aku....
nanti mesti aku rase rindu nak dok at kamsis tue lg....
rindu at kawankawan....
lagilagi budakbudak kelas aku yang pindah tue....
ramai giler yang pindah...... abes la kelas aku tak sebising macam dulu lagi....
huhuhuhuhuhuhu (SEDIH tgk dowang nangis tadi )
tapi ape ape pon aku nak g shopping esok....
ahhahahahhahah.....
macammacam aku nak beli esok...
tapi aku ade duet kew?
ahhahahahahhahah....


k la, nie jep kot yang aku nak share tok hari nie.....
lain kali aku sambung dengan citer yang laen plak k....
okay bye....
ASSALAMUALAIKUM !
peace yow !

No comments:

Post a Comment