Monday 19 March 2012

happy dapat jumpa mereka

ASSALAMUALAIKUM...
HYE SEMUA....

masa 11.3.2012,aku pergi kenduri at kajang...korang nak tawu kenduri siapa? haaaa, kenduri along aidid kawin....aku dijemput untuk datang kenduri tue.. aku happy sangat dapat pergi kenduri tu.. sebab aku dapat jumpa si dia, family dia, nenek n atok dia n sedara mara dia yang sangat ramai tu..
nie gambar gambar yang ada at aku :

yang nie aku snap with kak jihah n aidid...
comel kann kami.... heheehhehe..
n dia hensem masa hari tu... aku suka tengok dia hari tu...


yang nie pulak snap gambar with kak jihah...
kak jihah nie cantik kan??? aku suka tengok muka dia....
kak jihah nie sangat comel.... geram pulak aku... hahahahaa...
aku suka tengok style dia n jeles dengan kecantikkan dia...
hihihihihihihi.....

yang nie pulak gambar aku dan si dia....
sekian lama tak dapat bergambar berdua dengan dia.. akhirnya dapat jugak <3
nie pon kak jihah yang paksa... thanks very very muchhxx kak jihah...
i love this picture sebab aku dan dia sedondon hari tu....
i love him untill i die <3



yang nie pulak gambar with adik dia n kak sedara dia...
at least adalah kenangan kan... heheheehhehehe...

yang nie pulak gambar dia with aneesa n gambar aku with aneesa yang sangat comel...
i like this picture coz dia nampak penyayang n suka bila dengan budak budak kecik....
muka aku tak nampak.. just nampak pipi aku yang sangat tembab tue :)
 
yang nie gambar aku n kak jihah bersama pengantin baru...
kiteorg dah macam pengapit pulak...
hahahhahahhahaha....

ini gambar beramai ramai with cousin perempuan dia....
ramai kan cousin dia... pon belum masuk semua lagi... kalau tak lagi ramai....
ada jugak gambar kenangan aku dengan sedara mara dia....

hari tu aku rasa beruntung sangat....
aku dapat jumpe dia... dapat jumpa seluruh family dia....
awak, saya sayang awak sangat sangat even kita just as a friend jep sekarang nie...
apa apa pun saya tetap sayang awak n sentiasa merindui awak.....
sekian, TERIMA KASIH..


No comments:

Post a Comment