Wednesday 18 April 2012

baju kurung merah

ASSALAMUALAIKUM !

dah lama aku tak update blog nie...
rasa rindu pulak....
tapi aku tak tawu nak cerita pasal apa...

haaaa....
semandang kan final aku nak dekat aku story pasal final la...
huhuhuhuhuhu
final sem nie macam tak rasa apa apa jep weyh...
rilax jep aku nie...
selamba badak jep aku tak study....
nak pointer tinggi tapi PEMALAS nak study la kau nie ECAH ! 
apa nak jadi la dgn kau nie....

hahahahahhaha....
tadi aku ada ujian akhir agama...
pastu ada test fotografi....
dah la dgn tak ready apa apa...

aikk?? rasa pelik tak tiba2 aku story pasal final...
padahal title aku "BAJU KURUNG MERAH"
apa la aku nie....

tadi kan aku pakai baju kurung merah nie.....

 baju kurung merah + tudung cokelat....
suka hati aku jep...
tapi kesah pulak aku KANNNN....
HAHAHAAHHAHA....

k lah tue jep aku nak bagi tahu....
hehehehehehe....
bye you alls....
:D

No comments:

Post a Comment